Iets lekker mee nemen, of je geld thuis laten. Dat werkt bij mij heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moeilijk, heb er ook ervaring mee gehad. ik begrijp hier uit dat je wat wil afvallen, niet waar? neem de lekkerste fruit soort mee die ze kent en eet die in plaats van snoep. neem ook geen geld mee. zo kun je niet eens in de verleiding raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeer altijd aan de nadelen te denken. Dus als je bv chocolade of chips ziet liggen denk ik altijd hoe dik je daarvan kan worden en hoeveel pukkels ik ervan krijg. En bv bij vette happen hetzelfde want je kunt er echt megadik van worden dus lekker laten liggen en neem zelf fruit mee om daarvan te gaan snoepen, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een van de grootste problemen van mensen die wat af willen vallen. Maar het is eigenlijk simpel op te lossen. Koop het gewoon niet. Als er niets in huis is, valt er niets te weerstaan. Als je dit niet werkt, dan kan je altijd nog alternatieven proberen. Fruit is bijvoorbeeld lekker én gezond. Je kunt ook met jezelf afspreken dat iedere keer wanneer je de verleiding niet kunt weerstaan, je bijvoorbeeld een uur moet sporten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Helaas is fruit niet te vergelijken met een zak chips. Maar je hebt op zich wel gelijk.
Zorg voor 'volle maag gevoel'. Dus veel water drinken. Voor smaak neem suikervrije drop of kaugom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem gezonde snacks mee zoals bijvoorbeeld rijstewafels, fruit, worteltjes, komkommer. Als je al vol zit dan ben je minder geneigd om te snoepen:-) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een kauwgom helpt bij mij altijd goed, het is dan altijd het gevoel dat je graag iets in je mond hebt. Het neemt ook snel de trek in iets anders dan weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K krijg van kouwgom juist honger... Mn mond denkt dat ik eet en mn maag krijgt niks binnen xD haha
Ik kan er van mee spreken, zorg ervoor dat je niet te lang wacht met eten, gezond eten.....
Dan heb je geen lege maag en minder honger, drink eventueel 2 glazen water voor je begint te eten, of neem een beperkte hoeveelheid.....
Dan mag je altijd eten waar je zin in hebt, maar niet teveel natuurlijk.
Of je kan ook op die momenten denken aan heel dikke mensen, dan kan je zelf kiezen, normaal eten of ook zo dik worden....dat klinkt raar maar het helpt bij mij!
Koffie drinken helpt ook bij mij...