Hoe kun je een kruidencarrousel openmaken zonder een hamer?

Kruiden komen er niet goed uit, dus eigenlijk wil ik het potje openmaken. Hoe kan ik dit aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een hete stopnaald, of misschien beter, een hete spijker kun je de gaatjes wat groter maken. dan kun je beter strooien. Heb ik ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is dan ook wel meteen de laatste keer dat je zo'n onding gekocht heb, toch? De meeste kruiden verstenen toch binnen aanzienlijke tijd. Krijg je de knoflookpoeder er nog uit? dat spul is gewoon niet gemaakt om als poeder verwekt te worden...grrr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@suussuus: inderdaad, super onhandig. Wil je net graag wat nootmuskaat, werkt dat ding niet mee. Argghhh.
zondag
13 jaar geleden
Ik koop die rotdingen allang niet meer. In no time is alles hard en kan je de hele carousel zo wegsmijten.

Het beste antwoord

Eerst de draaideksel er af wippen.
Dan met een breinaald of schroevendraaier de kruidenklomp per compartiment kleiner maken en verpulveren.
Kruiden gebruiken.
NOOIT meer kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een haakse slijper gaat 't lukken Biertje. Ik leef met je mee....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig probleem. Probeer het met een stanleymes, maar kijk uit voor je vingers.
Als je het warm maakt gaat het waarschijnlijk nog beter.