Bestaat er een groothandel in Brood?

Ik zoek een groothandel in Brood, waar ik makkelijk te beleggen brood kan kopen (circa 180 broodjes per week) in omgeving van Leiden. Bestaat er zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

Je kunt je vraag ook stellen bij een bakker, die zal zo'n order van 180 broodjes per week wel interessant vinden en een mooie prijs met je maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me sterk, bij de groothandel worden producten opgeslagen en vervolgens weer getransporteerd (meestal naar detaillisten). En voordat dit gebeurd is is het brood al niet meer te eten.

Ik zou even kijken wat er te regelen valt met de regionale bakker. Zal wel een mooi prijsje te regelen zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek gewoon eens in google op "belegde broodjes Leiden" Dan krijg je aardig wat zaken die in belegde broodjes doen. Benader er een stuk of 3 a 5 en vraag ze een offerte te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
180 broodjes is geen groothandelshoeveelheid, dan moet je meer denken aan al het brood voor een supermarkt en moet je naar de broodfabriek. Je kunt beter bij de bakker een vaste bestelling plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij jumbo kan het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de groothandel in leiden zijn de broodjes 10 eurocent
goedkoper zul je ze niet treffen,
beetje beleg en kassa

succes met je nieuwe job