Ja hoor, die kun je heel goed invriezen, en een maand of 3 bewaren in de vriezer.

Toegevoegd na 3 uur:
Overigens rol ik ze op voor ik ze invries, dan breken ze niet zo snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wat SUSIE2004 zegt lijkt me aardig waar, maar zal het werkelijk zo lekker zijn om te in te vriezen ....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik ze gewoon in de koelkast bewaren, deze kan je dan gewoon de volgende dag weer opeten. In de vriezer zou ik niet proberen, gewoon niet lekker lijkt me, en al helemaal geen 3 maanden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat prima hoor, alleen niet in de magnetron laten ontdooien maar even op het aanrecht neerzetten.
Opwarmen na ontdooien wel in de magnetron en dan vind ik ze gewoon lekker.
Ik heb ze nooit langer dan 2 weken in de vriezer bewaard, maar ik denk dat 2 a 3 maanden ook wel moet kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt geheel aan je vriezer hoe lang ze houdbaar zijn en hoe snel je ze kan invriezen is ook zeer belangrijk.