Waar smaken stierenballen naar?

In Italië en Spanje schijnbaar delicatesse, maar het staat me niet echt aan zo op het eerste gehoor. Ik heb ze ook nooit in de winkel zien liggen hier.

Zou het naar stierensperma smaken? (of mag ik dat niet vragen?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Ik heb wel eens balletjes van schaapjes gegeten. In kleine stukjes in een tortilla (soort omelet), smaakte wel lekker. Textuur lijkt een beetje op niertjes en de smaak is wat sterker als gewoon vlees. Ze waren lekker mals :-)
Stierenballen weet ik dus niet, maar zal best lekker zijn. Zal eens kijken of ik het kan eten in een restaurant of kopen als ik Spanje ben, en dan zal ik het je alsnog laten weten. Als je vraag tegen die tijd niet gesloten is; maar dat zal haast wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben echt benieuwd, dus als mijn vraag gesloten is, mail me dan maar privé hier :) Fijne reis en eet smakelijk alvast!

Andere antwoorden (2)

Het smaakt naar rundertestikelen, schat ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 en zijn m.i. simplynotedible... :P
naar gebake mosselen