Waarom valt er op schiphol geen kauwgum te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet me dan toch wel heel erg vergissen, ik zou toch zweren dat de laatste keer dat ik vloog (december) ik gewoon kauwgom bij die ako-shop op Schiphol zag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was kauwmint

Antwoorden (4)

Omdat anders het hele luchthavengebouw onder de uitgekauwde kauwgum zou komen te zitten en de vliegtuigen ook.
Zo kunnen ze dat niet helemaal voorkomen, maar wel inperken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom is er dan wel kauwgom op stations te krijgen? nu komen de stations en treinen onder de kauwgom te zitten, ik zie niet in waarom Schiphol daarin een speciale uitzondering zou moeten zijn. Dus dan maar ook op de stations verbieden. En in de supermarkt ook maar verbieden, want nu zitten ook de straten onder de kauwgom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je de ns vragen.
Dat mag niet omdat de straling van de radioactieve cocpit niet in je mond mag komen! Want anders krijg je de ziekte k*nker,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat kauwgumgebruikers de neiging hebben dat spul na gebruik overal achter te laten behalve in een vuilnisbak. En dat kost Schiphol dan weer een vermogen om het van de vloer of het meubilair te laten krabben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er elk jaar kapitalen uitgegeven moeten worden om het grote plein voor de aankomsthal vrij van platgetrapte kauwgom te krijgen....Als mensen niet de onhebbelijke gewoonte hadden kauwgom gewoon weg te spugen, zou het misschien anders zijn. Ook de vliegtuigstoelen zijn dankbare 'plakobjecten'' voor uitgekauwde kauwgom - niet fijn voor de volgende passagier, die erin grijpt of eraan vastplakt. De schoonmakers krijgen precies 10 minuten om een vliegtuig schoon te maken, en iedereen die tijdens het uitstappen eens goed rondgekeken heeft, weet, dat iedereen alles maar op de grond mietert : kranten, plasticjes, servetjes, lege glazen, gebruikte luiers, enz enz, de tafeltjes moeten één voor éen uitgeklapt, gelapt, en opgeklapt worden, en de hele machine stofgezogen - met vier mensen voor een kleine machine....als ze dan óók nog met mesjes overal de kauwgom vandaan moeten peuteren, gaat dat natuurlijk niet lukken.
Vandaar dus, dat er géén kauwgom te krijgen is op Schiphol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ervaring he :-)