Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik eet altijd heel slecht mijn brood op in de pauze op school, zijn er misschien gezonde goed vullende vervangers voor?

Iets van fruit dat je kan drinken ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
762
Kimath
13 jaar geleden
Ontbijt je 's ochtends wel? Wat is de reden dat je je brood slecht eet, kun je het niet wegkrijgen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Mijn ervaringen met Campina Goedemorgen zijn erg goed!
Misschien is dat een alternatief voor je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan die Innocent Smoothies in een kleiner flesje overgieten en meenemen, bestaat uit alleen maar fruit (zeggen ze).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk aan ontbijtkoek/kruidkoek. Je hebt ook die meeneemrepen van kruidkoek/ontbijtkoek. Hierdoor zit je altijd al aardig vol. Je kan misschien ook ander brood proberen; krentenbol, gewone bolletjes, pistoletjes.. Dat is meestal lekker en het vult goed. Heb je ook geen zin meer in zoetigheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zelf heerlijke smoothies maken, zeg maar maaltijd-drankjes. Je hebt een staafmixer nodig en wat creativiteit, en je moet zorgen dat ze genoeg energie en vezels leveren.

Bijvoorbeeld:
Yoghurt met banaan en mango staafmixeren, en een flinke schep tarwezemelen of havermout (misschien wat extra water erbij zodat je het beter kan drinken). Makkelijk meenemen in een drinkbeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van muesli dat is erg gezond van wegen de vezels en granen en om dat je er meestal yoghurt bij doet krijg je ook nog een melkproducten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding