Door de schotel in het midden van de oven te plaatsen , krijgen zowel de boven- als de onderkant evenveel warmte en wordt hij gelijkmatig gaar. Daarom is het beter om een ovenschotel in het midden van de oven te plaatsen op een rooster.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Liefst op een rooster in het midden van de oven zodat de warmte ook onder de schaal door kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal moet je iets in de oven op het rooster plaatsen in het midden van de oven.