waar kan ik dat wit goede start brood kopen alvast bedankt j

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schijnt helemaal niet zo gezond te zijn hoor. Zie hier: http://www.nu.nl/gezondheid/2401677/consumentenclub-heeft-kritiek-witbrood-blue-band.html

Antwoorden (4)

Je bedoelt dat van Blue Band, dat is bij Albert Heijn te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In veel supermarkten. In de mijne is een rek met broden, een balie met 'bijzondere broden' en een rek met broodjes, krentenbrood en dergelijke, daar ligt ook dat Goede Start-brood bij. Vraag anders bij de broodafdeling of jouw supermarkt het ook aanbiedt, en zo nee, of ze plannen in die richting hebben. (Als ze het nog niet hebben: vaak gaan vragen, dat kan uitmaken ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Albert Heyn, die hebben volgens mij een deal gesloten met Blue Band, ik ben het in andere supermarkten nog niet tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij onze C1000 hebben ze het ook.