Bestaat er een ook een grote Bounty?

De bekende Bounty chocolade (blauwe wikkel met palmbomen). Bestaat er een grote versie van het bekende reepje? Of worden deze alleen geleverd in de kleine variant maar dan per 2 of 3 verpakt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, de bounty bestaat er alleen in de kleine versie. Naar mijn idee omdat de vulling fragieler is dan bij een mars of snickers. Een grote reep zou makkelijker schade oplopen. P.S.: Mars heeft in 2003 patent aangevraagd op de vorm van de bounty. (lees: ze zijn blijkbaar niet van plan van vorm te veranderen) Overigens is dit verzoek niet ingewilligd. Toegevoegd na 3 minuten: ...misschien dat Kit-Kat daarom tegenwoordig ook vaak alleen nog in de chunky-variant is te verkrijgen. De dunne variant is vaak al gebroken voor je hem in handen hebt.

Alleen groot verpakkingen, maarja de Bounty zelf wordt daar niet groter van. ik moet zeggen ik heb er nog nooit een gezien en ik denk ook niet dat ze er zijn...anders had ik er allang al een gehaald. Bounty Kingsize :)

Als je de pakjes hebt met 3 stuks erin, dan heb je de kingsize verpakking Toegevoegd na 22 seconden: Normaal zitten er 2 in een pakje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100