Weet iemand in welke supermarkt ik Joppiesaus kan kopen? Zou het graag vrijdag bij mijn gourmet vlees eten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.8K

Het beste antwoord

Hier in ieder geval bij C1000 en super de boer. Vraag het eens in de supermarkt. Hij ligt meestal in de koeling, dus niet bij de mayo en ketchup...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een paar weken geleden had C1000 het nog.

Toegevoegd na 35 seconden:
Sorry, het was de Vomar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Plus
Super de Boer en soms bij AH en de C1000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AH en C1000 hebben het hier in ieder geval niet... (Amsterdam)
Hier heeft "de MCD" het heel vaak liggen. Als je het niet kunt vinden, waarom maak je het dan niet zelf? Er zijn genoeg recepten hiervoor op internet te vinden en echt heel moeilijk kan het niet zijn. Even googleen en je vind er tientallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nergens kan vinden, kun je het hier bestellen
http://www.joppiesaus.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De jumbo heeft hem ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Boni heeft het ook. Wat sjorsje inderdaad al zegt, het ligt in de koeling. Bij ons in de supermarkt bij de huzarenslaatjes enzo. Vreeg het eens aan een vakkenvuller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Makro, die heeft hem zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik haal hem altijd bij de Albert Heijn..