Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke groenten en fruit zijn goed voor je huid?

welke vitaminen helpen tegen grijs haar?
mijn mooie zwarte haar begint een beetje grijs te worden..ben 28 en word nu al grijs AAAAAHHH

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

dan heb ik slecht nieuws voor je helaas.
op deze leeftijd en grijs haar, dan is het vaak erfelijk bepaald en helpt er geen groente en fruit tegen.
sorry.
tip...haarverf weer wel;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oepsie, inderdaad... vitaminen helpen niet echt. in zwarte haren valt grijs ook heel erg op dus leuk is anders.
er zijn wel shampoos op de markt die je haar zachtjesaan zijn natuurlijke kleur zouden weergeven, maar geen idee of dat helpt.
wat ik deed was eerst mijn haar in stukjes laten kleuren, zoals er mensen nu kleuraccenten zetten in een andere kleur. Maar ik gebruikte dan mijn eigen haarkleur. zo moest ik het nog niet helemaal kleuren.
anderzijds: ik heb een vriendin van 35 die helemaal grijs is maar er prachtig uitziet met haar jeugdige haarsnit. het vergt moed natuurlijk, maar het is niet uitgesloten.
grijs worden vergt even een rouwproces maar laat het niet teveel aan je hart komen zou ik zeggen...

Toegevoegd na 2 minuten:
voor huid en haar zijn trouwens siliciumhoudende voedingsmiddelen goed en vitamine B. je kan dat ook in voedingsuplement vinden. Let wel op met een samengesteld preparaat :niet alle vitamines zijn gezond in grote hoeveelheden. A en D mag je niet teveel innemen in voedingssuplement (je mag uiteraard wel naar hartelust voeding eten die die vitamines bevat...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zachtfruit ,zoals aardbeien, bessen, frambozen en bramen kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan een gezonde huid.

Ze versterken de afweer van je huid en dragen bij de conditie van je huid op peil te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar 1 middel dat tegen grijs/wit haar helpt: verf.
En donker haar wordt eerder grijs, of misschien zie je het domweg eerder omdat het contrast groter is. In mijn donkerbruine haar dook de eerste spierwitte haar op toen ik 20 was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding