Ik heb aiki noedels gegeten maar er zat een klein gaatje in de verpakking word ik hier ziek van?

Het was enkel bij de gedroogde noodles een gaatje ik heb emetofobie dus hoop hier niet ziek van te worden heb een halve portie opgegeten

een jaar geleden
2K
Pieterke
een jaar geleden
Nee hoor, kan geen kwaad.
tinus1969
een jaar geleden
Waren de noedels nog goed stevig/droog?
Ritsuka
een jaar geleden
Als het echt slecht was had je het wel geproefd of geroken
essebakkerjm
een jaar geleden
als het goed is hoef je je geen zorgen te maken. de noodles zijn waarschijnlijk nog schoon.

Antwoorden (1)

Het zou geen kwaad kunnen. Als de noedels niet meer goed waren dan zou je het vast wel proeven.
een jaar geleden