Waar kan ik haver wafels kopen?

Ik haalde ze altijd bij de Aldi maar die heeft ze hier in Groningen niet meer

een jaar geleden
1.6K
Antoni
een jaar geleden
@marlief, van welk merk waren 'jouw' haverwafels? Misschien kan via de website van de producent worden gekeken bij welke winkels in jouw buurt ze nog worden verkocht.
Antoni
een jaar geleden
@marlief, van Millville of van Mama Nature, of van nog een ander merk?
marlief
een jaar geleden
Dankjewel
Ik weet het merk niet meer
Waren biologische
Pieterke
een jaar geleden
@Marlief: Albert Heijn bij mij in de buurt verkoopt ook haverwafels (niet in Gron.).
essebakkerjm
een jaar geleden
je kan de haver wafels kopen bij->
albert heijn x
dirk x
lidl x
marqt ?
spar x
aldi x
ecoplaza x
jumbo x
coop x
plus (bij de plus hebben ze rijstwafels haver bio, ik weet niet of dat is wat je zoekt maar u zou een kijkje kunnen nemen?)
- verder heb ik helaas niks kunnen vinden.

Antwoorden (1)

Bij Jumbo verkopen ze dezelfde soort biologische oer-haverwafels, maar dan van het merk Leev.
Amadea
een jaar geleden