Ik heb \gehaktballen 4 uur buiten de koelkast op een koude vloer laten liggen, zijn die nog goed om te consumeren?

Vandaag een box van Hello Fresh ontvangen, vervolgens pas na 4 uur de gehaktballetjes eruit gehaald die gekoeld moeten worden (oeps..). De doos heeft op een tegelvloer in de garage gestaan, zijn de gehaktballetjes nog goed om te consumeren?

een jaar geleden
2.1K
crispy
een jaar geleden
Naar verwachting zijn ze nog goed, maar het is altijd van belang om op het moment dat je ze gaat braden te beoordelen of het nog goed ruikt.

Antwoorden (1)

4 Uur buiten de koelkast kan best, zeker als ze goed verpakt zijn.
een jaar geleden
LetMeExplain
een jaar geleden
Bedankt voor je reactie jc54. De gehaktballetjes worden wel morgenavond pas gebraden. Is het daln nog steeds aan te raden na een nachtje in de koelkast?