Is een banaan met koffie een goede voedings combinatie voor dat je gaat duursporten?

Hé hallo.
Ik sport intensief en ik ben daardoor ook met voeding bezig.
Ik vraag mij af of een banaan met koffie een goeie combinatie is en wat anders wel een goeie combinatie is met een banaan of met koffie?
Voor het sporten.

2 jaar geleden
6.8K
Amadea
2 jaar geleden
Kwark of yoghurt aan de banaan toevoegen. Eiwitten zijn namelijk belangrijk voor je spieren.
Ritsuka
2 jaar geleden
Eiwitten kan beter na het sporten. Voor duursport is dat te zwaar om te verteren.

Antwoorden (1)

Koffie geeft je energie door de cafeïne, en banaan is snelle koolhydraten.
Prima vlak voor het sporten dus!

Afhankelijk van de intensiteit en tijd van je sport zou het kunnen dat je meer moet eten, dat moet je even uittesten voor jezelf.
Ritsuka