hoelang kan ik witte chocolade bewaren zonder het in de ijstkast of diepvries te leggen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.4K
ronron1212
3 jaar geleden
https://blog.liebherr.com/huishoud/nl/chocolade-bewaren/
Amadea
3 jaar geleden
Heb je wel een plek in huis die (relatief) koel blijft?

Antwoorden (1)

Bewaaradvies voor dit geopende product:Langer dan 2 maanden
in de keukenkast

Gaat het om een gesloten verpakking?
Volg het bewaaradvies op de verpakking van het product en bekijk de houdbaarheidsdatum. Tenminste houdbaar tot
Tenminste houdbaar tot
Tot 2 maanden en mogelijk langer na de THT-datum, mits het er nog goed uitziet en de verpakking nog heel is.
fremar