Soep kan je invriezen ja. Zorg wel dat het zakje goed toe is ( er zijn er met zo'n sluitingen aan ). Zelf verkies ik wel om het in bakjes in te vriezen maar in een zak gaat ook. Zeker bij kleine diepvriezers is het wel ruimtebesparend.
Of bedoel je soep in zakken gekocht... net zoals je soep in blik kan kopen. Ook klaargemaakte soep kan je invriezen. Wel even nakijken op de verpakking dat er al niets 'diepvries' inzit. Want her-invriezen is niet goed.

De meeste vinden wel dat de smaak dan wat gaat verwateren en je best wel binnen de twee maanden het wel gaat opeten.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de info...