Organiseren de boeren van Albert Heijn ook open dagen?

Er was en is nog altijd veel gedoe over de AH-kip. Omdat ik wil weten of het waar is wat er beweerd wordt, wil ik eens met eigen ogen zien hoe de kippen van Albert Heijn leven. Daarom vroeg ik mij af: organiseren de boeren van Albert Heijn (en van andere supermarkten) ook open dagen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Albert Heiin werkt samen met boeren maar heeft zelf geen boeren in dienst of deze boeren ook een open dag houden ja dat kan. De kippenboeren zijn ook geen eigendom van AH daarvoor geld dus het zelfde.
4 jaar geleden
Één van de grootste leveranciers is Plukon.
In Wezep ligt het ‘eindverwerkingsbedrijf’.
Plukon werkt samen met veel pluimveehouders.
Wellicht ligt een bedrijf bij jou in de buurt.

Ik voeg een bericht toe waarin je ziet dat Plukon één van de leveranciers is.
Verder zal ik een link toevoegen over Plukon, zodat je contact met hen kunt opnemen.