Is er iets toegevoegd aan gesneden pompoen stukjes?

Ik wil voor mijn baby een pompoenpuree maken. Een hele pompoen is veel te groot, want per keer eet ze nog maar een theelepel of 4. Ik kan wel wat in de vriezer bewaren maar niet zoveel. Je hebt ook al gesneden pompoen in de supermarkt. Hier zit minder in. Nu vroeg ik me af of hier iets aan toegevoegd is, want dan mag je het al snel niet meer voor je baby gebruiken.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Nee hoor, dat is echt alleen in blokjes gesneden pompoen. Die daardoor zodra je het zakje geopend hebt maar kort houdbaar is.
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je, dan gebruik ik dat!