Van een doos sinaasappels blijkt de helft een vreemd gevormde onderkant te hebben, zijn ze wel goed?

De sinaasappels zijn verder gaaf maar hebben aan de onderkant een ingang wat nog het meest lijkt op een navel. De ingang lijkt niet door insecten gemaakt maar het lijkt meer als de schil zich daar naar binnen gevormd heeft. Opzich lijkt de smaak ook niet anders maar mijn gevoel zegt wel dat ze al eerste op moeten

2.2K
crispy
4 jaar geleden
Toen je die doos sinaasappels kocht, stond er toch ook op dat het navelsinaasappels waren?
loginabcde
4 jaar geleden
Nee dat stond er helaas niet op. Eerlijk gezegd had ik dit nog nooit gezien en twijfelde ook omdat de andere helft geen navel heeft. De term navelsinaasappel heb ik ooit eens gehoord maar nu dus eindelijk echt mee bekend

Antwoorden (1)

Dan zijn het waarschijnlijk navel sinaasappelen. Smaken zalig!