Bij de Makro / Sligro, of bij de (goede)poelier kun je Ganzenvet verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ganzenvet is vaak verkrijgbaar bij de poelier en bij een goede slager die vaak ook delicatessen verkoopt. Sommige keurslagers willen het ook speciaal voor hun klanten bestellen als er specifiek om gevraagd wordt.
Soms kan je het op bepaalde streekmarkten kopen.
In de groothandels is het ook verkrijgbaar maar niet iedereen heeft zo'n pasje hiervoor.

Indien je googelt vind je ook slagers of aanbieders/ webshops die het online verkopen, dan wordt het uiteraard duurder vanwege de verzendkosten,
amc