Ik lust geen pasta wat moet ik doen?

Ik ga binnenkort op excursie met school, alleen blijkt het dus dat we dingen voorgeschoteld krijgen in een restaurant. We mogen niet zelf ons eigen gerecht kiezen en wat blijkt: het enige waar ik niet zo weg van ben moeten we juist die week ook eten. Wat het is, ik heb geen idee maar ik lus gewoon geen pasta met een saus erover en echt droog is het ook niet geweldig. Heeft iemand een oplossing hiervoor??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
Amadea
6 jaar geleden
Stap over die onnodige kinderangst heen en eet het gewoon.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zorg dat je de hele dag niks eet, want als je echt honger hebt maakt dat rauwe bonen zoet, en gaat alles er in, ook pasta.
Ritsuka
6 jaar geleden
Leren eten, dat doet de rest ook.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Droge pasta met gesmolten kaas, voor een keertje best te doen. Anders 's middags een paar extra boterhammen smeren.
Thecis
6 jaar geleden
@amadea
Stap eens over de urge heen om mensen te beoordelen.
ItisILeClerc
6 jaar geleden
Je hebt geen idee wat het is, dus misschien ben je er wel weg van.

Antwoorden (2)

Vraag of je ipv pasta wellicht rijst kunt krijgen. Kan dit niet vraag dan om
de saus naast de pasta, dan kun je om en om een hap pasta en een hapje saus eten. Is toch anders.
Rijst is niet duur, dus dat zou geen probleem moeten opleveren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit zou wel een optie kunnen zijn. Rijst is er denk ik niet in een italiaans restaurant. maar misschien is de saus er naast bij wel een ideetje
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een Italiaans restaurant heeft vaak wel degelijk rijst, nl. risotto
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook in engeland?
Geef het in ieder geval aan op school. Ik neem aan dat er meer mensen zijn met dieetwensen. Als het in een restaurant is, kun je waarschijnlijk dit ook zelf bij de balie aangeven. Je kunt ook altijd nog ruilen met een van je klasgenoten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk wel dat ik het ga aangeven ja, alleen ruilen is denk ik niet mogelijk aangezien iedereen hetzelfde gerecht moet eten wat de commissie van de excursie van te voren regelt maar als nog bedankt voor je reactie!