Waar kan ik een ontbijtmix kopen (met noten en zaden) zonder gluten?

7 jaar geleden
1.5K
bamibal
7 jaar geleden
Zelf maken? Bijvoorbeeld cornflakes, en dan zelf wat noten/zaden/rozijnen toevoegen...
Ritsuka
7 jaar geleden
Met zelf maken weet je zeker dat je veilig zit
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelf maken klinkt leuk, maar dat is wel afhankelijk van hoe glutenvrij het moet zijn. Als dat zeer streng moet, mag je eerst de hele keuken zeer goed gaan schoonmaken. Meestal zal dat niet nodig zijn en hoeft enkel het materiaal redelijk schoon te zijn. Verder: AH, natuurwinkel, ekoplaza

Antwoorden (3)

Glutenvrije muesli kun je bijv hier kopen : http://www.winkelglutenvrij.nl/ontbijt
7 jaar geleden
Glutenvrije muesli is te koop bij bijvoorbeeld de Albert Heijn
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je hebt tlant granola dat glutenvrij is.