Is het schadelijk om een frikandelbroodje te eten zonder deze eerst op te warmen?

Kan je hier ziek van worden of maakt het niet uit voor de gezondheid of hij warm of koud is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (2)

Je kunt het gewoon koud eten en opwarmen voor de smaak. En als je het opwarmt bereikt het sowieso niet de temperatuur die nodig is om schadelijke bacterien te doden. Het vlees van de frikandel is al gaar, dus geen zorgen.
7 jaar geleden
Nee. Dan is het gewoon koud.