ik moet heletijd eten, hoe komt dat?

Al vanaf 8 uur heb ik het gevoel dat ik de hele tijd moet eten. maar het helpt niets, Het gebeurt anders nooit en ik ben ook niet eetverslaafde. Kan iemand vertellen wat dit is? en hoe het komt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dan zul je ons eerst moeten vertellen wat jij vandaag tot nu toe gegeten en gedaan hebt. Anders is het puur gokken waarom.
Amadea
9 jaar geleden
En gedronken, niet te vergeten. Of misschien zelfs andere consumptievormen? (drugs, paddestoelen, poeders, en wat er nog meer allemaal honger zou kunnen veroorzaken).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zwanger.
Ritsuka
9 jaar geleden
en WAT eet je dan? is het koolhydraten, eiwitten of vetten? meestal helpt een combi van die 3 het beste

Antwoorden (2)

Probeer iets te drinken, soms wordt dorst geassocieerd met honger. Drink ook als het net lijkt alsof je geen dorst hebt.

Ben je iets aan het doen? Nee? Ga iets doen! Ikzelf ga vaak eten uit verveling, misschien jij ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ben je misschien moe? dan gebeurt het vaak dat je lichaam als het ware gaat snakken naar een andere vorm van energie.
of ben je misschien (sinds kort) aan de pil of kan er misschien een andere rede zijn voor een disbalans in je hormoonhuishouding? ook dit kan er voor zorgen dat je ineens erg veel trek krijgt.
probeer veel water te drinken en bijvoorbeeld fruit te eten (ook niet te veel want dat is ook niet gezond). verder kan je proberen iets van komkommer te eten als je constant behoefte hebt aan eten. het is praktisch water en kan dus weinig kwaad maar zorgt er wel voor dat je even wat te eten hebt.