Ik heb gluten allergie maar mijn vader begrijpt me niet wat moet ik doen?

Ik weet sinds kort dat ik niet tegen gluten kan, maar mijn vader begrijpt me niet. Hij zegt dat ik gewoon gluten moet eten en volgens mij vind hij dat ik me aanstel wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe weet jij dat? Is dat door een arts bevestigd na een darmbioptie? In dat geval moet die arts het aan je vader uitleggen wat het is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies. Ik zou als vader mij dan juist gaan verdiepen in wat een glutenallergie is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het niet aangetoond door een arts TegenXinnig....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel bevestigd door een arts
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe oud ben jij?
Is '99 je geboortejaar?
Woon je bij je vader?
Heb je geen moeder .....of oma.........of een andere volwassene
die het je vader kan uitleggen? Heb je die diagnose op papier?
Kun je het onderzoek, de diagnose, en de informatie daarover
niet op zoeken en je vader laten lezen?

Het beste antwoord

Een afspraak bij je huisarts maken, of hij vader even uit kan leggen , dat gluten voor jou het zelfde is als gif.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk zouden wij meer informatie moeten hebben.
Zoals: Hoe oud ben jij? Is '99 je geboortejaar?
Woon je bij je vader? En is die dan niet mee geweest naar het onderzoek?
En heeft je vader de uitslag daarvan niet gehoord van de dokter?

Heb je geen moeder .....of oma.........of een andere volwassene
die het je vader kan uitleggen?

Heb je die diagnose op papier?

Wat je moet doen is dus:

Het onderzoek, de uitslag daarvan, de diagnose, en de informatie daarover
op zoeken en je vader laten lezen.
Een andere volwassene in je omgeving er bij betrekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je het een arts moet laten uitleggen want een ander zal die vader ook niet geloven.