Hoe val je het snelste af?

Ik wil binnen 5 maanden minimaal 5 kilo kwijtraken. Maar ik wil me niet aan een streng dieet houden.. Ik ben al i.p.v. frisdranken water aan het drinken. Maar wat kan ik het beste wel en niet eten? En eet ook heel veel kauwgum, is dat erg slecht als je wilt afvallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

1 - Méér eiwit, voedingsvezel en complexe koolhydraten Voor mensen die graag willen afvallen zijn eiwitten essentieel, dit komt door het honger onderdrukkende effect van het voedingsmiddel. Eiwitten vind je onder andere in (magere!) zuivel, vlees, vis, noten en peulvruchten. Vezelrijke voedingsmiddelen (zoals brood, groenten en andere graan producten) leveren weinig calorieën, zijn goed voor de stoelgang en zorgen voor een gevuld gevoel. Complexe koolhydraten zijn van belang voor het behouden van een constante suikerspiegel. Je vind ze onder andere in groenten en fruit en volkoren producten. Klik op de link voor een lijst met magere eiwitrijke producten met voldoende vezels. Afvaltip 2 - Begin de dag goed met een gezond ontbijtje Denk hierbij aan bruin brood of yoghurt met muesli. Kies voor een vezelrijke basis (volkoren ipv wit brood) en eiwitrijk beleg (pindakaas, mager vlees, smeerkaas etc) dit zorgt langer voor een gevuld gevoel. Veel mensen slaan het ontbijt over, waardoor ze de hele dag naar allerlei tussendoortjes blijven grijpen. Dit snackgedrag is één van de oorzaken van overgewicht. Als je 's ochtends al iets in je maag hebt, is de behoefte aan al die dikmakers niet alleen veel kleiner, je krijgt er ook nog eens een energie-boost van. Ben jij een echte snack koning(in)? Snacken mag best, maar kies wel voor gezonde tussendoortjes. Afvaltip 3 - Stem voeding af op je lichamelijke inspanning Met andere woorden, breng de inname van calorieën in verhouding met de calorieën die je verbrandt. In de praktijk betekent dit dat je op een dag dat je weinig doet extra moet opletten op wat je eet en dat je op dagen dat je veel beweegt juist wat extra kan eten. Toegevoegd na 2 minuten: Het is dus belangrijk om de maaltijden wel gewoon te nemen, Ontbijt lunch en avondmaal. Vooral het ontbijt is heel belangrijk, want dat geeft een goede start voor de nieuwe dag, zodat je genoeg energie en concentratie hebt. Tussendoortjes is uit den boze, en moet je vermijden. Water vult goed. Als je een tussendoortje wilt hebben, neem dan iets gezond (en het liefste met redelijk veel vocht) zoals Komkommer, wortel, tomaat. Fruit zou ik afraden, want dat bevat ook suikers. Veel succes met afvallen, en het gaat je vast lukken! Toegevoegd na 3 minuten: Natuurlijk kan je ook erbij sporten, wat sowieso al gezond is. Dat versneld het proces iets.

Wii wit plus is erg leuk en je valt er ook snel vanaf. Het laat ook zien hoe veel je kwijt bent geraakt en maakt een plan hoe vaak je wii fit plus moet doen in een week. Veder zou ik het echt niet weten.

Normaal eten en vooral niet te veel maar ook niet veel te weinig. Minder suiker en meer sporten. Hou je aan de schijf van vijf

Heb je wel eens gedacht aan het thuis fitness programma? Met dit programma bereik je controle over je gewicht, lichaam en gezondheid! Je hoeft je nooit meer zorgen te maken over je gewicht, over hoe je er uit ziet en wat anderen zouden vinden! Dit programma is zeer effectief en kost niet veel tijd. Succes!

Bronnen:
http://www.thuisfitnessprogramma.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100