Kun je binnen 2.5 maand 6 kilo afvallen?

En hoe doe je dat? (Behalve naar een sportschool te gaan).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Ja dat kan heel makkelijk dat kan zelfs nog veel sneller als je gewoon normaal eet en let erop dat je niet teveel vet eet blijf bewegen doe ook wat meer met de fiets in plaats van een auto of neem een hond die kan moet je dan uitlaten en dan beweeg je ook weer wat. Als je gewoon verstandig eet en en genoeg beweegt komt het wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, heel makkelijk... Tis wel veel gewicht wat ze kwijt wil in een korte periode. En als ze al niet veel snoept en weinig eet gaat het echt niet zo makkelijk hoor! Geef dr maar geen valse hoop. Afvallen is moeilijk voor veel mensen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel juist Martine!

Andere antwoorden (10)

veel bewegen, niet snoepen, goed ontbijten en veel groente eten, want daar zit vrijwel geen kcal in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan zeker. Ik was 20 kilo afgevallen door een soort milkshake te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel lopen, veel fietsen. Boek een wandelvakantie of een fietsvakantie. Ga bijvoorbeeld naar een land op vakantie waar geen/weinig westers eten voorradig is, dan kan je ook weinig snacken. Ga fysiek zwaar (vakantie)werk doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een week of 13, dus zou je het met een pond afvallen per week redden. Dat is een redelijk realistisch tempo om af te vallen, mits je niet al aan de lichte kant bent.

Over hoe: minder calorierijk eten, meer bewegen. Dat is namelijk de enige haalbare manier om af te vallen, je moet minder energie via voedsel binnenkrijgen dan je via beweging verbrandt.

Dat hoeft overigens niet door naar de sportschool te gaan. Neem gewoon je leefgewoontes onder de loep. Eet je regelmatig 's avonds zak chips? Laat die weg. Of als je dat kunt: neem één portie chips in een schaaltje en berg de rest weer op. Drink je altijd volle melk? schakel over op halfvol. Bestel je regelmatig een pizza? Toch maar wat vaker zelf gezond koken. Ga je overal heen met de bus? Pak de fiets. Of als je echt te ver moet daarvoor: loop de route een stuk en stap dan pas op de bus. Op de terugweg kun je dan eerder uitstappen en de rest lopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oeps, een week of 11 moet dat natuurlijk zijn!

Maar dan nog steeds wel te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan, lees bovenstaande antwoorden. Echter, het is bovenal een mentale kwestie. Kan je het volhouden, kan je blijven ontspannen, blijf je goed gehumeurd? Er komt veel bij kijken, maar wilskracht is een heel belangrijke factor.

Laat je in ieder geval wel goed begeleiden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is haalbaar, maar toch niet gemakkelijk. Je zal een sterk karakter moeten hebben om vol te houden.
Eet vooral veel groenten, met vis en mager vlees, en veel water drinken.
Maar je moet ook zorgen dat je geen tekorten krijgt.
Hieronder vind je een dieet van 1200 caloriën per dag. (te lang om hier op te schrijven)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 kilo in 10 weken: Als je inderdaad overgewicht hebt, een verstandig dieet kiest, goed blijft bewegen en een beetje doorzettingsvermogen hebt, is het echt geen probleem.
Je kunt zelfs wel meer afvallen dan 6 kilo in 10 weken.
Kies voor bv weight watchers, dokter Frank of Sonja Bakker.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Dat zijn crash-dieeten. Als je daarmee na verloop van tijd stopt, komt je gewicht er met de zelfde gang weer aan en als je pech hebt zelfs meer ....
Ruim een halve kilo per week is best mogelijk. Het goede nieuws is dat je daar niet overdreven voor hoeft te bewegen, al dan niet op een sportschool. Afvallen is vooral minder calorieën naar binnen werken dan je verbrandt. Meer verbranden (door meer bewegen) is stukken moeilijker dan minder naar binnen stoppen. Eet dus de helft minder maar zorg ervoor dat je daarin slaagt door geen honger te krijgen. Dat doe je door alle snelle koolhydraten, suikers en producten die van wit meel zijn gemaakt, te vermijden. Je kunt ook een koolhydraatbeperkte methode proberen. De structuur maakt het makkelijker om het vol te houden en dergelijke methodes bieden ook nog eens perspectieven om op gewicht te blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben in 3 weken 5 kilo afgevallen, maar ik was ziek en had veel stress. Ik zal je dit dieet toch niet willen aanbevelen! Beter een gezonder alternatief zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen zit tussen je oren!
Koop het Mentaal Dieet Plan!
Ik heb het zelf gevolgd en het werkt perfect, alleen het probleem bij mij is dat ik geen doorzettingsvermogen heb, maar dat zal wel moeten wil je echt afvallen. Het zit tussen je oren... Bij dit dieet wordt er vanuit gegaan dat als je het echt wilt, je het ook echt kunt, vandaar het woordje 'mentaal' ervoort.
Succes.