nee suiker heb je nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag gaat over extra suiker, heb je dan niet genoeg aan het suiker wat je binnenkrijgt via normale suikers??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar met de hoeveelheid suiker die we met gewone voeding binnenkrijgt, is al meer dan genoeg:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toegevoegde suikers zijn met een normale evenwichtige voeding inderdaad volkomen overbodig.
Nee, suiker is nodig om aan glucose te komen, dit ben je nodig in je lichaam want dit is een brandstof. Brandstoffen worden in je lichaam gebruikt voor energie waar je niet zonder kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mens krijgt via 'gewone' voeding genoeg suikers binnen.

Bij frisdrank ed is Light een goed alternatief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Die chemische stofjes in light producten zijn ook niet echt goed voor je.
Als je gewoon eet krijg je genoeg suikers binnen. In fruit zitten ook suikers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geraffineerde (witte) suiker is niet gezond omdat hij te veel bewerkingen heeft ondergaan.

Wanneer je je niet goed voelt na suikergebruik, of begint te zweten, is dat een teken dat je minder suiker zou moeten gebruiken.

Wees gerust, het eten van een lekker dessert na de maaltijd kan absoluut geen kwaad, en daar ga je ook niet ziek van worden.

Ons lichaam heeft suiker nodig, het is zelfs noodzakelijk voor de vertering van voedsel, en om het bloed te bevoorraden.

Maar omdat er in de meeste fruitsoorten en sommige groenten al natuurlijke suikers zijn aanwezig, en in onze voedingsmiddelen suikers zijn verwerkt, krijgen we al ruimschoots voldoende suikers binnen.