Is hoeveel ik eet normaal? Zie "extra uitleg".

Dit eet ik:
6 broodjes: 2 in de ochten, 2 in de pauze, 2 na school.
1 waterijsje (staafje): Had een zware dag :).
1 pakje (met 3 erin) sultana koeken: "korte" pauze.
Avondeten: Rijst met kip en saus.
Klein beetje yoghurt: Ong. 2 eetlepels

Overige informatie:
14 jaar
Ong. 175 cm lang.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De hoeveelheid is prima, maar waar zijn de groentes? Bovendien mis ik ook volkorenproducten. Met dit dieet mis je heel veel vezels. Je hebt in water oplosbare vezels (van groente en fruit en noten) en niet oplosbare vezels, zoals volkoren. Wel goed dat je je brood verdeelt, dat werkt het beste waardoor je niet zo veel gaat snoepen. Liever de Sultana's vervangen door fruit of rauwkost.

Volgens mij qua hoeveelheid wel. Maar ik mis groenten of fruit. En ik neem aan dat je ook de hele dag door drinkt?

Het is wel veel eten voor op één dag... Maar pas op dat je niet te snel aankomt hoor Veel sport en beweging ;)!! Keeps your body in shape :D Maar je bent ook lang, dus dan zal je vast en zeker een snelle spijsvertering hebben! Toegevoegd na 2 minuten: (Je eet veel xd) Maar zolang je ervan kan genieten is het geen probleem :D

Volgens mij is dat wel normaal! waterijsjes bevatten weinig calorieën etc. En sultana is ook niet heel ongezond. Volgens mij is het heel gezond hoor! Alleen mis je misschien fruit. Want dat zie ik er niet bij staan! Dus dan zou het nog meer worden. Maar je moet wel aan je dagelijkse hoeveelheden komen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100