Is deze kipfilet geschikt voor een eiwitrijkdieet?

ik volg een eiwitdieet en mag dus alleen veel eiwitten eten. Zelf ben ik moslim dus ik vroeg me af of onderstaande kipfilet geschikt is. Normaal heb je bij de AH kipfilet in plakjes, maar dat mag ik niet omdat het niet halal is. Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of het een soortgelijk kipfilet is op de afbeelding?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

"Gewone" kipfilet heeft 18 gr. eiwitten per 100 gr. en deze 19 gr.
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=326

En deze heeft iets minder vet (1 gram) en minder koolhydraten ( 1 gram) dan die uit de bron, van de C1000.
Of andere soorten kipfilet.

Het maakt dus allemaal niks uit.
Dus ja, deze kipfilet is geschikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kipfilet is geschikt bij eiwitrijk dieet. Maar over het product dat je toont kan ik niets vertellen. En weet ook niets van halal vlees. Is daarvan geen verse kipfilet te krijgen? Zou mijn voorkeur hebben. Want hier staan wel allerlei stofjes bij, die toegevoegd zijn.