Hoe kan ik in december aan rettich komen?

Op alle sites staan dat rettich alleen in het buitenland wordt gemaakt, maar kan het niet ergens in Nedeland worden gekocht?

Toegevoegd na 1 minuut:
De goede vervanging is ook goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
volgens mij zag ik het laatst op de markt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, is op de markt vaak te vinden en blijft gekoeld een aantal weken prima goed.

Het beste antwoord

Probeer dan eens te zoeken naar mierikswortel.
Rettich is namelijk de Duitse benaming voor mierikswortel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Bij AH verkopen ze het in kleine potjes: http://webwinkel.ah.nl/product/AH/37967/Kuhne+Mierikswortel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de Carrefour bij mij in de buurt ook, maar ik veronderstel dat je die niet hebt in Nederland.
Amadea
10 jaar geleden
Nee, wij kennen geen Carrefour.

Andere antwoorden (2)

Turkse groentenwinkels hebben die meestal wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu de feestdagen gaan komen ga je ze weer vinden bij de grote supermarkten en op de markt