Ja, het is mogelijk, maar je moet wel heel voorzichtig en hygiënisch werken, en eigenlijk zou ik het na bereiding tóch in de koelkast bewaren. Dan blijft het wel enkele weken houdbaar.

De reden waarom seitan niet zo lang houdbaar is als b.v. geweckte groente of fruit of jam, is omdat het veel minder zuur (zoals fruit) is en niet veel zout of suiker bevat (zoals jam)
Ongetwijfeld weet je dat seitan gemaakt wordt op basis van tarwegluten, gekookt in een bouillon met soja saus en evt. kruiden. Hierdoor is seitan zeer rijk aan eiwitten en blijft de pH (zeg maar, zuurtegraad) hoger dan 4,6. Dat is een ideale groeimiddel voor enkele levensgevaarlijke bacteriën die het kookproces kunnen overleven (o.a. Clostridium), en zich straks kunnen vermenigvuldigen in je afgesloten potje als je deze buiten de koelkast laat op kamertemperatuur. In de koelkast kunnen deze bacteriën niet groeien, en daarom blijft het wel lang houdbaar.
Voor nog meer zekerheid zou ik een zuur toevoegen aan de bouillon (denk b.v. aan een scheutje citroen- of limoensap) Dat geeft trouwens ook een betere verteerbaarheid.

Wecken doe je dan op de normale manier, en ik zou de seitan beslist helemaal bedekken met de bouillon waarin je het kookt en straks bewaart in je weckpotjes.

Dus het kan wel, maar na wecken, toch in de koelkast bewaren!