Als hij/zij net wortels heeft gegeten waarschijnlijk wel.
Heeft hij/zij net een stengel bleekselderij op zal je die proeven.
Kortom dat heeft niets te maken met vegetarisch zijn maar met wat je net gegeten of gedronken hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De afscheidingen van het lichaam, zoals speeksel zweet of uit intieme delen, is wel degelijk beïnvloedbaar ja.
Dit kan je beïnvloeden door wat je eet,drinkt en rookt.
Simpelweg, ja dit kan, maar geldt meer voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kussen met een vegetariër is precies het zelfde als met een vleeseter, omnivoor of fructivoor...

Wat wilde je dan doen tijdens dat zoenen met die wortel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaakt je wortel dan naar wortel?
wat die het laatst heeft gegeten daar smaakt ie naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ook niet met het paard van sinterklaas zoenen!

En verder zal een vegetarier niet naar wortel smaken als die dat niet net heeft gegeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, nee hoor, een vegetariër smaakt niet naar wortels.

Wel is het in het algemeen zo dat wat je eet en drinkt invloed heeft op hoe je ruikt en smaakt. Maar er heeft nog nooit iemand tegen me gezegd dat ik smaak naar wortel, en het verschil tussen vegetariërs en vleeseters is ook niet zo groot dat ik er door alleen een zoen achter kan komen of iemand wel of geen vlees eet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit gehad dat ik een gezoende vegetarier naar wortel vond smaken. Zoals anderen al zeiden: iemand smaakt alleen naar wortel, als diegene net wortel heeft gegeten. Maar een niet-vegetarier kan natuurlijk ook net wortel gegeten hebben.
Ik ken overigens veel vegetariers en veganisten, maar heb van niemand het idee dat ze overdreven meer wortel eten dan de gemiddelde niet-vegetarier.
Daarnaast vind ik wortel ook niet zo'n heel sterke smaak hebben, iets als knoflook merk je veel meer.

Wel is het zo dat voeding invloed heeft op je lichaamsgeur, en waarschijnlijk ook op je smaak. Maar vegetariers onderling verschillen enorm van voedselpatroon, dus ik heb uit eigen ervaring niet de indruk dat er iets algemeens over te zeggen valt.
Maar wie weet is er wel een subtiel smaakverschil, gemiddeld gezien, dat je als wortelachtig zou kunnen omschrijven, maar dat heb ik zelf nooit gemerkt.

Ik denk overigens dat wel of niet roken, wel of niet knoflook eten, goed of slecht tandenpoetsen veel meer invloed hebben op hoe je smaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je niet helpen, want ik zoen alleen maar met vegetariërs. Maar die smaken prima, nooit naar worteltjes.
14 jaar geleden
Ha, die HeroDD;

Ik kan me net zomin voorstellen dat een vegetariër die zijn tanden heeft gepoetst bij het zoenen naar wortels smaakt net zomin als een vleeseter naar karbonade. En dat is jammer, want ik lust graag karbonade. Volgens mij is het onderscheid tussen zoenen met een roker en een niet-roker groter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een bekend verschijnsel in landen waar men vegetarier is, dat men buitenlanders die vlees eten openlijk afwijst vanwege de geur van vlees in het zweet etc. Ik hou van zoet, maar dan wel gemaakt door zoetstof. Men zei mij altijd dat mijn sperma zoet smaakte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hilarisch! Afhankelijk wat men eet en drinkt, ruikt men wel anders en zal men wel anders smaken, maar dit klinkt eerder als een goeie grap!

+ voor de lach op mijn gezicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zoen je niet gewoon eens met een vegetariër? Dan weet je het. Ik weet, sinds ik gestopt ben met roken, trouwens wel zeker dat het idd heel veel verschil in smaak maakt of iemand wel of niet rookt!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne smaakt naar appel.Ik vind dat de charcuterie die mensen tussen hun brood leggen een lijkengeur heeft.