Kent er iemand een speciaal restaurant/eetgelegenheid in Brussel ?

Ik bedoel geen gewoon restaurant, maar waar het eens "iets anders " is... bv. al zittend eten of iets anders origineels dat ook geschikt is voor kinderen.

13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je met 'al zittend eten'? In een restaurant zit je meestal toch altijd tijdens het eten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zittend op de grond of zo? Zoek een Marokkaans restaurant, of een Indiaas...

Antwoorden (2)

Comocomo - dat is tapas eten van een lopende band (net als in een sushibar). erg leuk voor kinderen!