Hoeveel calorieën zitten er in een kleine kapsalon zonder groente?

Dus alleen een kleine kapsalon met kip, kaas, patat en knoflooksaus

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
23.7K
Pieterke
3 jaar geleden
In elk geval heel veel
Amadea
3 jaar geleden
Véél. Wat doet het ertoe hoeveel precies? Wil je gezond, dan kook je gewoon zelf een maaltijd met groente.

Antwoorden (1)

In een portie van 440 gram kapsalon zitten 1184 kilocalorieën. Die worden verkregen door 76,6 gram vet (waarvan 20,2 gram verzadigd is), 61,7 gram koolhydraten (waarvan 4,2 gram suikers), 6,7 gram vezels, 57,9 gram eiwit en 4,25 gram zout.

Een standaard kapsalon bevat 1800 calorieën. Daarmee is het de meest calorierijke snack die in een cafetaria verkrijgbaar is. Ter vergelijking: de dagelijkse hoeveelheid aanbevolen calorieën is voor mannen 2500 en voor vrouwen 2000.
Amadea