Wat is dit gerecht dat ik gegeten heb in balkan landen?

Ik ben afgelopen dagen in servie en macedonie geweest en heb daar verschillende keren patat met een soort witte kaas op. Weet iemand de naam of dit gerecht of de naam van de kaas?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Dat is vermoedelijk "kartofi sus sirene". Sirene is een Bulgaarse variant van feta, gemaakt van koemelk.
Amadea
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Plus. Je was me net voor!
LeonardN
5 jaar geleden
+Zou me hoogst verbazen als dit niet het antwoord is.
https://www.google.nl/search?q=kartofi+sus+sirene&num=20&source=lnms&tbm=isch&
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankje voor het antwoord!