Zijn er in Rovinj (Kroatië) restaurants waar je voor 1 bepaald bedrag à volonté minimum 2 uur kan eten?

Hier in België en Nederland zijn er restaurants waar je voor 1 bepaald bedrag (meestal zijn het wok restaurants) 2 à 3 uren onbeperkt (à volonté) kunt eten zonder bijkomende kosten. Ik vroeg mij af of er in Rovinj (Kroatië) ook dit soort restaurants bestaan? Zo ja, ik lees het graag. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Nee, er zijn vele goede restaurants in Rovinj, maar geen daarvan heeft het all-you-can-eat concept waar jij op doelt. (althans volgens trip-advisor & google maps)