Hoe kom je aan eten en drinken voor een schoolfeest met 175+ mensen?

Zoals chips, koekjes, cola, limo, allemaal van dat soort dingen die iedereen lekker vind( voor kleine kinderen tot groep 4)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.9K
ronron1212
6 jaar geleden
Supermarkt
TurfGraver
6 jaar geleden
+ ronron1212 :D
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
koop flessen ranja in verschillende smaken, heb je maar heel weinig van nodig, bijvullen met water. veel kinderen vinden dat lekker, vooral de kleintjes,
als je boodschappen nodig hebt voor zoveel personen, komen ze het misschien wel gratis bezorgen en krijg je misschien nog korting ook.
zeg erbij dat het voor het schoolfeest is, dat helpt misschien.
laat ouders helpen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor kinderen tm groep 4, dus maximaal 8 jaar heb je nog geen cola nodig voor een feest. Dan is ranja voldoende.
Poet
6 jaar geleden
Als iedereen wat meeneemt dan ben je er ook
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij een catering.

Antwoorden (3)

Vaak heeft een school wel een pasje voor een groothandel (Makro, DeliXL of zo), je zou kunnen overleggen of je daar gebruik van mag maken. Alternatief is dat je gewoon naar de plaatselijke supermarkt gaat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ga naar bijvoorbeeld de Sligro
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
pas nodig
Niks moeilijk rekenen... vraag naar de mogelijkheid van Retour wat Over is!
Ga liever naar de supermarkt waar je zelf klant bent, waar ze je kennen. Daar krijg je meer gedaan.

Natuurlijk laat je het bezorgen , scheelt ritjes / benzine + tijd , maar ook vergeet niet te vragen naar de mogelijkheid van : "alles wat over is en onaangebroken dus nog dicht is, retour!!" en uiteraard dan je geld terug krijgen.

Dit scheelt je heel veel rekenen en ook het risico van "jammer: OP!!"
Gewoon vragen, is simpel en een beetje kruidenier ziet dat wel zitten.

Succes Olivia!