Waar kun je in Nederland Spring rolls / summer rolls eten?

Ik welk restaurant? Ik heb heel internet uitgezocht maar ik kan het nergens vinden. En nee ik wil ze niet zelf maken, maar kant en klaar kopen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

In de bron vind je de 15 beste restaurants waar je spring rolls kunt eten. O.a. in de Pijp en in de Kinkerbuurt in bv Vietnamese en Thaise restaurants in Amsterdam natuurlijk.
Eet smakelijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eindelijk! Je bent geweldig dankjewel!!
paulus811
7 jaar geleden
Spring roll is de Engelse benaming voor loempia. Het kan best zo zijn dat de spring rolls in de restaurants in de link heel anders zijn dan die op het plaatje. Een Vietnamese loempia bij een kraampje is ook een spring roll. Het plaatje is de gestoomde variant, volgens mij is dat een Thaise versie.