is er een bedrijf dat voedselpakketten van heel de wereld naar nederland stuurd ?

Er bestaan in de VS bedrijven die elke maand een pakket eten sturen met het thema van een land.

Kent iemand ook een Nederlands alternatief?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee, in Nederland is er geen bedrijf dat dit doet zoals jij stelt. Ik begrijp het zo, dat je bedoeld dat de ingrediënten allemaal uit een vreemd land komen en dan het originele recept erbij is aangesloten? Wel, zo'n bedrijf is er dus niet in ons land.

Het is echter wel mogelijk een voedselpakket toegestuurd te krijgen met verse ingrediënten en daarin zit dan een sortering van klassieke gerechten én uit de wereldkeuken. een voorbeeld is de 'Fresh box' van 'hellofresh'...https://www.hellofresh.nl/recipe/week/current/classic_box/

Zoals je op de site kunt zien, zitten daarin ook buitenlandse gerechten met de ingrediënten én het bijpassende recept.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.hellofresh.nl/Begin/Gezond‎
amc