Welk restaurant is geopend op Nieuwjaarsavond?

Welk restaurant is op nieuwjaarsavond geopend? Ik zoek een restaurant in Zuid Holland en het is voor 5 personen.

Alvast bedankt!

Nick

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

in Krimpen Aan Den IJssel is een WokTheater. heb ff op de site gekeken en er staat dat ze op feestdagen zijn geopend, ik neem aan dat nieuwjaarsavond daar ook bij zit in begrepen...
http://woktheater.nl/
je moet maar even kijken of je het wat vind :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op Scheveningen boulevard zijn (bijna) alle restaurants wel geopend met oud en nieuw. Ik zou wel van te voren reserveren ivm met grote drukte door de nieuwjaarsduik.