Wat is eigenlijk nou verschil tussen een kapsalon en een broodje doner?

Misschien een apparte vraag, maar ik kom praktisch nooit in een kebabzaak en vroeg me dat ook af.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
22.2K

Het beste antwoord

een kapsalon is een laag patat met met een laag shoarmavlees (soms ook met dönervlees). Uiteraard de saus niet vergeten. Daaroverheen gesmolten kaas en dan nog een laag verse sla met tomaat en ui. Een echte aanrader ;)

Een broodje döner is zoals het al zegt een broodje met daarin döner kebab. Dat is dus geen shoarma. Uiteraard ook met saus en salade.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

kapsalon bevat kaas en friet. pannekoek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
pannekoek?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beetje jammer dit weer.
Een nuttenloos antwoord geven die maar voor de helft goed is en ook nog iemand anders belachelijk maken omdat die persoon niet vaak te vinden is in een kebab winkel.. Maar toch bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Half juist? Naar mijn weten heb ik gewoon het juiste - hoewel niet heel uitgebreide - antwoord gegeven. Het 'pannekoek' is dan ook niet meer dan een reactie op het feit dat deze vraag in ettelijke minuten gegoogled had kunnen worden door Ritsuka.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sommige mensen zijn druk op zijn of haar werk en vinden het fijn om even snel een vraag te kunnen stellen zodat je niet alleen je eigen antwoord hebt maar ook meerdere antwoorden voor het geval je het verkeerd hebt opgezocht. Want internet blijft internet :-)