Zijn de softdrinks (cola, Fanta...) en water bij restaurants als La Cubanita en Sumo ook onbeperkt?

--

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
Amadea
9 jaar geleden
Eén gelegenheid weet ik waar álles inbegrepen is: Preston Palace in Almelo. Dat merk je 's nachts dus ook, door de lallende lieden die er je nachtrust verstoren...
HeerVoldemort
9 jaar geleden
lol

Antwoorden (3)

Nee, daar moet je (dik) voor betalen. En de gerechten van die restaurants zorgen ervoor dat je maar al te graag drinken bestelt.
9 jaar geleden
Een restauranthouder die daarmee begint, delft zijn eigen graf...

Op de kaart van Sumo is bijv. vermeld:

"Het all you can eat concept betekent dat u voor een vaste prijs kunt genieten van alle gerechten op de kaart, en u zo vaak kunt bestellen als u wilt, al raden wij u aan niet teveel gerechten tegelijk te bestellen. "

Eten dus... drinken niet.
9 jaar geleden
Meestal niet, maar er zijn zaken die wel een concept hebben dat drank (meestal met uitzondering van gedestilleerd) inclusief is en soms zelfs dat je dat zelf mag/moet tappen.

Bij la Cubanita en Sumu is het in elk geval niet bij de prijs inbegrepen.