Zijn er in de buurt van het mövenpick hotel (piet heinkade) in amsterdam restaurants?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je wil weten of er restaurants in de buurt zijn kun je op een website kijken, zoals DiningCity. ( www.diningcity.nl ) Als je in de zoekbalk je locatie intikt kom je er snel genoeg achter welke restaurants dichtbij zijn :)

Het beste antwoord

Heel vlakbij zit Fifteen, maar voor een ruime keuze aan restaurants moet je toch echt het centrum in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor de reactie. Zullen eens in het centrum gaan kijken.