hoe lang mag je bij de La Place zitten?

Ik heb bedacht om morgen de hele dag ergens te gaan zitten studeren, en de La Place leek mij een goede plek. Maar mag je daar de hele dag zitten, als je daar gewoon lekker je lunch, avondeten en koffie haalt? Of word je er op een gegeven moment 'uitgetrapt' omdat je er al wel erg lang zit (met je laptop van hun stroom te profiteren enzo...)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat het niet zo'n probleem zal zijn, als je maar wel consumpties neemt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lukt het je dan om tussen het rumoer te studeren en mag je zomaar stroom gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon evenredig aan de tijd die je daar doorbrengt consumeren. Voor niks gaat de zon op. Of ze daar stroom ter beschikking stellen weet ik niet, maar denk dat het niet de bedoeling zal zijn.
Maar als je het idee had om de hele dag daar te zitten met 2 kopjes koffie, dan zou ik je er uit zetten, als ik de baas was.
Beter eerst even informeren bij de bedrijfsleider...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maria16, ik kan daar juist heel lekker studeren, in Eindhoven is het heel groot en overdag vrij rustig. En er zitten stopcontacten :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het dan toch eerst met de leiding overleggen,gewoon vragen of het een probleem is en of je stroom mag gebruiken,maar dat je natuurlijk wel geregeld iets te drinken neemt en ook eet.

Het beste antwoord

Kijk, als je als de gemiddelde bezoeker 1 keer iets te drinken/eten bestelt en vervolgens drie kwartier à een uur blijft zitten, kom je uit op [hoe laat begin je? bijvoorbeeld om 10 uur? en dan de hele dag = tot 18.00uur?] 8-10 consumpties + lunch en avondeten.
Vraag is of je een tafeltje met 2 stoelen een hele dag op die manier mag bezetten.
Als er geen mens zit, maakt het uiteraard niet zo veel uit, wordt het drukker kan het een probleem worden. Is er in de buurt een markt, zodat het ineens erg druk kan worden, dan zou men er wel iets over kunnen zeggen.

Antwoord:
Misschien is het geen probleem als het niet druk is, echter neem het zekere voor het onzekere, vraag naar de chef van LaPlace en vertel over je studeerplan en het aantal consumpties, die je voornemens bent te bestellen.
In dat geval ben je gewoon een klant die de hele dag aanwezig is en geld uitgeeft in hun zaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er genoeg andere plaatsen zijn maakt het niet uit.