Ben opzoek naar een restaurant waar je lekkere kreeft en of krab kan eten in DenHaag of Rotterdam. Wie kent zo'n restaurant en wat is jullie ervaring?

Kreeft krab

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja ook Simonis in Scheveningen echt ook een leuk gekke zaak ! Met vaak kreeft en soms krab , altijd druk en niet duur !:)

Antwoorden (2)

In Den Haag heb je op het Noordeinde restaurant It Rains Fishes. Een erg bekent, lekker en goed aangeschreven visrestaurant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hebben trouwens een aquarium waar de levende kreeften in worden gehouden tot bereiding
Hotel NewYork Rotterdam op de kop van zuid . Leuk drukke zaak bijna altijd kreeft , vaak ook wat crab wel reserveren in het WK . Ps het zit min of meer onder het oude HAL gebouw . Alleen al leuk om er een keer geweest te zijn .