Waar kan je in utrecht met een groep dineren voor ongeveer 10 euro?

Zo goedkoop mogelijk en wel gewoon te eten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Per persoon? Dan zou ik een soortement van Piet Friet of Ad Patat opzoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, echt dineren is (haast) niet mogelijk denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of 10,-euro voor de hele groep ? in dat geval zou ik een voorraad smarties/m&m's kopen...
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bij de snackbar
niko
11 jaar geleden
hoe groot is de groep?

Het beste antwoord

Voor een Daghap van €8 kun je terecht bij

The Basket
Genevelaan 8
Utrecht

Broers stadscafé-restaurant
Wisselende stadshap vanaf €5
Janskerkhof 9
Utrecht

Candlelight, café-bar
Wisselend menu vanaf €8
Arienslaan 5
Utrecht

het Boompje, brasserie
Wisselend menu vanaf €7
Vrieslantlaan 7
Utrecht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien heb je iets aan deze site?
Daar staat in ieder geval op voor wat voor bedragen je ongeveer kan eten. Staan een stuk of 10 restaurants bij van tussen €10 en €20 euro.
11 jaar geleden
Bij het Aziatische restaurant Soy kan je heerlijk eten, en de hoofdgerechten kosten als ik het me goed herinner 9 tot 11 euro. Het is een klein restaurantje met heel sympathieke bediening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet of er in utrecht ook een wokrestaurant is maar daar kan je altijd met een groep voor 10 p.p. onbeperkt eten halen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Julia’s pasta bij het station.
Vind ik erg lekker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij IKEA kun je voor onder de 8 euro kiezen uit diverse maaltijden.

IKEA is door de weeks geopend tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00. Ik geloof dat het restaurant altijd een uurtje eerder dicht gaat dan de rest van de winkel.