Kun je bij de wok van Zeeland grote stukken vlees eten?

Toegevoegd na 57 minuten:
Kun je wel grote(re) stukken vlees op de plaat laten bakken???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
he, grappig, woon ik 8 km vandaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voorheen De Blauwe Keet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan me goed voorstellen dat ze die naam veranderd hebben.

Antwoorden (4)

Wokken gebeurt altijd met kleinere stukjes vlees, omdat ze anders niet gaar worden.
Je kunt wel veel vlees eten, maar voor de echte grotere stukken moet je barbecuen

Toegevoegd na 40 seconden:
Dus niet alleen in Zeeland wok geen grote stukken, bij andere wokrestaurants ook niet
12 jaar geleden
Bij de meeste wokrestaurants worden alleen kleine stukjes vlees/ vis gewokt en de grote stukken vlees/vis gegrilled, dit omdat grote stukken vlees niet gaar worden in de wok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon bij de wokkoning een hele ossenhaas bestellen. Letop! Wel bij de wokkoning. Deze herken je aan zijn wok capaciteit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet er denk wel om vragen Denk zeker dat ze zullen doen